måndag 16 maj 2011

Boot Camp

Jag har inte funderat så mycket på träning på ett tag så därför har jag inte skrivit. Det är svårt att inspirera när man inte känner sig inspirerad själv. Nu är det dock dags. På torsdag 19/5 kl 1730, får jag chansen att förverkliga en idé jag haft gällande träning och detta manifesterar sig i formen av ett tufft gruppträningspass på Tenton gym som jag valt att kalla Boot Camp. Jag hoppas på att få många deltagare och mycket feed back från dem så jag vet om de tycker att jag har hittat på nåt bra eller inte. Det blir uppvärmning en låt och sedan 28 tuffa minuter (7 övningar, 4 omgångar, 50 sek träning och 10 sek vila per minut) för att sedan varva ner lite och avsluta med lite stretching. Min man J ska idag testa upplägget och det känns super att han testar på det innan jag ska köra skarpt på torsdag. Ni som tränar på Tenton redan och läser detta är varmt välkomna på passet, det kommer att bli en intensiv upplevelse vill jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar