torsdag 2 september 2010

Förbränning....


Förbränning igen igår och visst har det hänt en del sedan mitten av sommaren. Underhudsfettet på överkroppen sitter inte fullt lika hårt som det gör på benen, det är lite som att skala en banan!! Haha!!! Gissar att många av er inte tycker att förbränningsträning inne på gymmet är det roligaste som finns?! Så vad finns det för knep? Tja det första rådet är väl att inte välja konditionsredskap som du avskyr för då lär du inte orka göra det 3-4 ggr per vecka. Råd nummer två; BLANDA! Kör 10 min på cykel, 10 min rodd, 10 min trappmaskin och avsluta med 10 min crosstrainer. Vips har det gått 40 min och du är klar. Jag får MÅNGA frågor om vad som bränner mest och om inte promenader är bäst för att bränna fett???.... mer om det i nästa inlägg  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar