måndag 24 januari 2011

Move Your A**

Ha! Det gick ju super det där ju! Passet igår alltså, som jag ledde för första gången. Jag kan nu säga med stolthet att jag gjorde det och gjorde det riktigt bra. Tänk att jag får betalt också, betalt för att göra nått så kul och få lite träning själv också. Som instruktör kan jag ju inte ta ut mig helt eftersom rösten måste bära hela vägen, men visst var jag svettig och visst var jag röd i ansiktet. Så himla härligt, ser redan fram emot nästa söndag.

Hittade förresten denna tröja på nätet, Nike, lite sugen på att ha den i gymmet faktiskt. Eller tycker ni den är för uppkäftig???

2 kommentarer:

  1. He he! Så kaxig tröja! Nog skulle man kunna ha den på gymmet. Men det är väl lite känsligt om någon du instruerat ser dig använda den och känner sig träffad =( Kanske inte så uppskattat tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Ja du kan ha rätt. Samtidigt är ju de personer som jag instruerat faktiskt på gymmet när de ser mig och då behöver de inte känna sig träffade. Värre kanske om man har den utanför gymmet. Hade nog kunnat köpt den om jag inte var instruktör, nu måste jag ju tänka efter.

    SvaraRadera