fredag 20 augusti 2010

Förbannad = beslutsam

Linda Fodor
Ja, det där gick ju inte lysande. Lagt på mig 2 hg sedan förra veckan. Det är ju bara 2 kg som ska bort så det är klart att de sitter som BERGET!!! Att känna att ingenting händer skulle nog få många att tappa modet och tänka nått i stil med:
-Det spelar inte någon roll vad jag gör så jag kan lika gärna fortsätta som förut! Eller: -När man fött två barn förändras kroppen och jag får nog bara acceptera att jag inte kommer att se ut som förut! BULLSHIT!!! Säger jag!

Klart som fan man kan komma i samma form och i bättre form om det är det man vill! Om inte resultaten infinner sig är det bara att bita ihop fortsätta med ÄNNU STÖRRE BESLUTSAMHET och göra mer än tidigare! Personligen blir jag lite förbannad för att det jag gjort hittills inte fungerat genom att få genomslag på vågen. Vad är då min plan? Ja från måndag är jag mammaledig igen så då blir det promenader 3 ggr per vecka, ändå lite färre kolhydrater de dagar jag inte tränar och fler pass på gymmet.

Så lite bilder för inspiration till er tvivlare gällande kroppen före och efter graviditet. Exemplet är extremt och inte något för alla att eftersträva men det bevisar mitt påstående. DET GÅR VISST!!! Tjejen på bilden heter för övrigt Linda Fodor och bilderna är från hennes blogg.
Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar