onsdag 13 oktober 2010

Lätt som en fjäder...

Under sommaren och hösten har jag haft mycket konditionsträning på schemat eftersom jag har haft som mål att bränna bort graviditetsfett. Fettet har i princip"brunnit" bort nu och jag känner mig så mycket lättare. Ja bokstavligt! Det är så mycket lättare att småspringa till bussen eller rusa med min dotter T från parkeringen till entrén till vårt hyreshus. Att kilona är borta är inte allt, konditionen är på topp också efter alla timmar i gymmet och det är underbart att kunna göra små rusningar som dessa utan att bli det minsta andfådd eller att hjärtat rusar. Bra kondition är grymt skönt att ha! Kanske vore det en bra julklapp till er själva? Det är ju lagom med tid kvar till jul att fixa en dålig kondition till en bra! Satsa, det är verkligen värt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar