torsdag 7 oktober 2010

Det gick inte...

Att vara hemma ensam med barnen i en vecka tog på krafterna vill jag lova. Som jag skrev tidigare fanns det inte något kvar att ge när kvällen kom. Jag tränade inte på HELA veckan! Bara promenader. Det krävs planering och stöd om man som ensam ska få in träning under veckorna också. Här i Umeå där vi bor har vi tyvärr inte det stödet, förutom några goda vänner och suveräna grannar, men dem kan man inte belasta på det där självklara sättet som den närmaste familjen.

Min nya våg fungerar toppen och den visar att jag bara är några ynka hg från mitt viktmål. Detta har gjort att jag nu lagt om min träning från fokus förbränning till fokus "min allra käraste styrketräning" och jag är såååå glad över detta. Ska skapa mig ett styrkeprogram att följa under kommande 6-8 veckor. Det blir en uppdelning på rygg, biceps, mage & bröst, triceps, ben. Axelträningen kastar jag in på de pass där orken finns.

Har mycket mer tankar att dela med mig av men detta får räcka för denna gång. Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Sofia! :) Så nu börjar den roliga delen om jag uppfattar dig rätt? Har sj köpt hem hantlar och stång till gästrummet. Körde igår men saknar helt planering och struktur i styrketräningen. Skulle vara kul om du la ut hur ditt schema ska se ut. Kram å hälsa!

    SvaraRadera