måndag 25 oktober 2010

Recept på viktminskning

Jag vet att det finns väldigt många av er som vill minska ett par kilo i fettvikt för att känna er lite mer till freds med er själva. Jag tänkte ge mitt recept på framgång och blogga om detta ett par inlägg framöver. Det första ni måste bli på det klara med är att det krävs HÅRT jobb och STARK VILJA för att lyckas. Ni måste vilja det tillräckligt och TRO på att ni klarar av det. När ni klarat av denna punkt kommer vi till punkt två; träningen! För att bli av med kroppsfett måste ni upp ur soffan och faktiskt förbränna det. Receptet lyder som följer:

3-4 ggr per vecka ska ni svettas i 45 minuter (ja, i sträck) på valfritt konditionsredskap i gymmet! Blanda favoriterna hur ni vill. Jag körde exempelvis igår; 15 min på cykel, 15 min trappmaskin och 15 min crosstrainer.
(Ni som har en motionscykeln eller crosstrainern hemma kan naturligtvis göra 45 min på den.)

Detta är början, i nästa inlägg ska jag ge fler recept på framgång och hårda fakta om vad som krävs. Tills dess, ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar